bak şimdi kardeşim...

ÇOK BİLİNMEYENLİ DENKLEMLER ARASINDAN EN BÜYÜK ÇALIŞKANLIĞI AŞK ALMAKTADIR.AŞKLA ALAKADAR OLMAYI SEVİYORUZ.HATTA SEVGİLİDEN ÖNCE AŞK GELİYOR.YENİ BİR DENEYİM ALANI OLARAK HEYECANLANDIRIYOR BİZİ.

AŞK SOSYAL VE KÜLTÜREL BİR KONU GİBİ GELİR ÖNCE.AMA TÜRKÇE MATEMATİK AĞIRLIKTADIR KENDİSİ.SÖZELE NE KADAR ABANSAN BARAJA TAKILIRSIN.

BAŞKA DEYİŞLE AĞZININ LAF YAPMASI ŞİİRLER DÖKTÜRMEN VE DAHİ SEVDİCEKLE KONUŞUP ANLAŞMAK BAŞKA ŞEYDİR GEOMETRİ BİLMEK BAŞKA BİRŞEY.

 İÇ AÇILARININ TOPLAMINDA OLACAKSIN SEVDİĞİNİN MESELA.AMA DİK AÇILARA SERMEYECEKSİN ÇULUNU,GENİŞ AÇIDAN ŞAŞMAYACAKSIN.

SEVGİLİLER BİRBİRLERİNE NE KADAR CÖMERTÇE AÇSALAR DA KENDİLERİNİ BİR X VARDIR ORTADA.GÖRÜNMEDİĞİ HALDE VARLIĞINI SEZDİREN SÖZ KONUSU X,BAZEN NEMLENEN BİR GÖZDE,BAZEN UZUN BİR SESSİZLİKTE ÇAKAR SORUSUNU.

X E GİDEN YOLDA EŞİTLİĞİN DİĞER KISMINDA OLANLARI ADAM GİBİ DERLEYİP TOPLAYACAKSIN ÖNCE,SONRA ADIMINI EŞİTTİR ÇİZGİSİNE ATACAKSIN.

VE BİR KÖŞEDE ANLAŞILMAYI BEKLEYEN X E SUNACAKSIN ELİNDEKİLERİ.SENİ BUNLARLA BULMAYA ÇALIŞTIM,SENDEKİ GİZİN ANAHTARI OLARAK BUNUNLA GELDİM DİYECEKSİN.

İLİŞKİDE SAĞLAMA ZAMANI GELDİĞİNDE ELİ BOŞ GİDİLİR Mİ?ELBETTE ELİNDE ANAHTARIN HAZIR OLACAK.SENİ SEVİYORUM ÇÜNKÜ ÇOK GÜZELSİN ÖMÜR BOYU BİRLİKTE OLALIM GİBİ ŞEYLER İYİDİR HOŞTUR AMA KENDİNİ BİLEN SEVDİCEĞE ESASINDA ÜSTÜ AÇIK BİR HAKARET OLARAK GELİR.

ÇÜNKÜ BU SEVDİCEK KISMI YÜREĞİNİ VERDİĞİNE GÜNDEN GÜNE İLGİ KESİLİR.

ONUN MAGAZİNİ SENSİNDİR ARTIK.BELGESELİ DE.DİNLEDİĞİ ŞARKILARA SIZARSIN,DİNLENMEK ONUN İÇİN SENİ DAHA ÇOK DÜŞÜNMEK FIRSATINA DÖNÜŞÜR.SEVDİĞİN YEMEĞİ GÖRMESİ BİLE YETER SENİ YAD ETMESİNE Kİ LAFIN KISASI GASTRONOMİYE KADAR YAŞAR SENİ O.

VE BİR GÜN ONA GİDEN DENKLEMLERDEN BİRİNİ UNUTUVERİRSİN.CEMAL SÜREYA OKUDUĞUNU BİLDİĞİN HALDE GİDER SUNAY AKIN KİTABINI VERİRSİN ELİNE.

YA DA SANA UZUN UZUN KLASİK BİR YAY BURCU OLDUĞUNU ANLATAN YARİNE HAYVAN GİBİ BİR ASLAN BURCU KOLYESİYLE KOŞARSIN

NE KOLYESİ KARDEŞİM.O SANA YAY BURCUNU ANLATIYORSA DİNLEYECEKSİN.SÖZLERİNİN İÇİNDE MUTLAKA YAY BURCU GEZMEYİ SEVER FALAN GİBİ BİRŞEY GEÇECEK NOT EDECEKSİN.

SONRA BİR BAKACAKSIN.NERELERDEN SÖZ EDİYOR.DENİZ Mİ DİYOR,PİKNİK Mİ DİYOR,GAP TURUNDAN MI BAHSEDİYOR.

SONRA KEYİFLİ BİR ZAMANINDA YAY BURÇLUM HADİ GİDİYORUZ DİYECEKSİN...HERŞEY TAMAM MI?

VALLA BAZEN DEĞİLDİR.SEN BURAYA KADAR GELİRSİN,AMA ŞÖYLE BİR YANITA DA HAZIR OLURSUN:
 

"AŞKIM,SEN BUNU NASIL YAPARSIN...O GÜN KUZENİMİN DOĞUM GÜNÜ VAR.BENİ DİNLEMİYORSUN Kİ.HATTA SÜRPRİZ PARTİ YAPACAKTIK.NE TEKNE TURU YA.BEN NE DİYORUM SEN NE DİYORSUN"

KUZENİN DOĞUM GÜNÜ...HANİ SENİN DENKLEMİNDE O GÜN?

EKSİK.EH ÇIKAN SONUÇTA YANLIŞ OLACAK KARDEŞİM.

BU KADAR BASİT.

KUZENİN ŞU ÖZELLİĞİNİ VE BU HUYUNU AYNI BÜNYEDE TOPLAYACAK OLAN DÖRT DÖRTLÜK BİR HEDİYE İÇİN SANA VERİLEN ZAMANI TUR ŞİRKETLERİNDE İNDİRİM ARAMAKLA GEÇİRİRSEN BÖYLE OLUR TABİ.

SONRASI DA VAR.OLMAZ MI.KUZENİN SENİN GELİŞİGÜZELIĞIN SEÇİP ALDIĞIN HEDİYEYİ AÇTIĞI DAKİKAYA GİDİYORUZ.

KUZEN HEDİYEYE SEVDİCEK KUZENE SENSE SEVDİCEĞE BAKIYORSUN.ZAMAN DONMUŞTUR.NEDEN SONRA KUZEN SİNİRDEN İNCELEN BİR SESLE VE GÖZLERİNİ SENDEN KAÇIRARAK "NEDEN ZAHMET ETTİN" GİBİSİNDEN BİRŞEYLER SÖYLER VE HER NEDENSE KAÇAR.

HEMEN SONRA SEVDİCEK UZUN UZUN GÖZLERİNİZİN İÇİNE BAKACAKTIR:"NEDEN YAPTIN BUNU?NİYE BÖYLE BİRŞEY ALDIN?"

YAAA...O HEDİYEYLE KİMBİLİR NE İMA ETTİĞİNİZ,YA DA KİMBİLİR NE KADAR DÜŞ KIRIKLIĞI VERDİĞİNİZ KİŞİNİN PARTİSİNDE KALAKALMAK.

SEVDİCEK KENDİNİ TOPARLAYAMAZ,KUZEN YÜZÜNE BAKMAZ,HEDİYEN FİSKOS MASASINDA YAN YATMIŞ,DİKEN GİBİ DURMAKTADIR.BÖYLE BİR DURUMDA YAPILACAK EN AKILLICA İŞ PARTİ ÇIKIŞI KAVGASINA HAZIRLIK YAPMAKTIR.

PARTİDEN ÇIKILIR.ARABAYA BİNİLDİKTEN EN FAZLA 10 DAKİKA SONRA KIYAMET KOPAR.SEVDİCEK,KUZENİNE YAPTIĞIN ŞEYİ ÜSTÜNE ALMIŞTIR,BU AYNI ZAMANDA AİLEYE YAPILAN HAKARETTİR.BİRİ SEVDİCEĞİNİN AİLESİNE HAKARET EDİYORSA ONUNLA GÖNÜL EĞLENDİRİYOR DEMEKTİR.ÖZETLE SEVDİCEK SEVİLMEDİĞİNİ HİSSETMİŞ,GİZLİ DÜĞÜN DÜŞLERİNİ YİTİRMİŞTİR.

AMA BÜTÜN BUNLARI,SEN BENİ ÖNEMSEMİYORSUN ŞEKLİNDE ÖZETLER.İŞİN JARGONU BÖYLE.CİDDİYE ALMIYORSUN DİYENLER DE VARDIR AMA ONLARDAN AZ BULUNUR.

AL SANA HESAP.SEVDİCEK GİTTİ GİDİYOR.SEBEP NE?SEBEP BİR İŞLEM HATASINDAN BAŞKA BİRŞEY DEĞİL.

ŞİİRLER,İTİRAFLAR NE OLDU? HAVA.

O BAKIMDAN ŞAŞMAYACAKSIN MATEMATİKTEN.AŞK DÖRT İŞLEM İSTER,ONU DA SAĞLAM İSTER.

 

 

 

 

 

 

 

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !